Reklama zewnętrzna w wersji eko

Nie da się ukryć, że wszystko, co eko jest dziś bardzo popularne. Możemy powiedzieć, że na świecie zapanowała moda na „eko”, choć z drugiej strony nie możemy przejść obojętnie wobec faktu, że nasze środowisko zatruwane jest coraz bardziej. Mimo wszystko najważniejsze jest to, że produkty eko są dziś na fali. Jak przekłada się to na reklamę, a przede wszystkim reklamę zewnętrzną? Czy także i tutaj mamy szansę spotkać się z produktami w pełni lub przynajmniej częściowo ekologicznymi?

Zastosowanie materiałów ekologicznych

Być może wielu wydaje się to niemożliwe, ale także i w ujęciu reklamy możemy mówić o produktach ekologicznych. Zacznijmy od tego, że drukarnie do druku używają dziś na przykład ekologicznych farb. Nie to jest jednak najważniejsze. Przede wszystkim spojrzeć trzeba na produkt o nazwie ekoplakatTM, który jest podłożem do druku reklam umieszczanych na wielkopowierzchniowych nośnikach, a więc na przykład billboardach.

Wielokrotne wykorzystanie

Jest on wykonany z materiału, który wykorzystywany jest na przykład w ogrodnictwie czy przemyśle opakowaniowym. Ulega on w całości degradacji, a następnie wykonać z niego można opakowania artykułów spożywczych, a nawet wiadra czy łopaty.

Zauważmy tutaj jednak, że ekoplakatTM pozwala umieścić reklamę na nośniku bez konieczności klejenia jej klejem. Oznacza to, że taki produkt można wykorzystać wielokrotnie, co oczywiście korzystnie wpływa także i na związane z tym koszta. Na pewno przyczyni się to do ich obniżenia. Zwłaszcza przy kampaniach długofalowych.

2 Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *