Jakie branże najchętniej stawiają na OOH?

Czy słyszeliście o reklamie outdoorowej? Z pewnością, a już na pewno mieliście z nią styczność. Możemy powiedzieć nawet więcej i stwierdzić, że stykacie się z nią każdego dnia i to wielokrotnie. Chyba że nie ruszacie się ani na krok ze swojego mieszkania, czego jednak nie zakładamy. Reklama OOH to bowiem nic innego jak reklama zewnętrzna, a więc na przykład wszelkiego rodzaju billboardy, banery reklamowe, kasetony czy nawet folie, którymi pokrywa się karoserię samochodów czy środki komunikacji publicznej. Zastanówmy się jakie branże z reklamy zewnętrznej korzystają najczęściej.

Szeroki zasięg

Z pewnością domyślacie się, że inteligenta reklama wewnętrzna, a więc choćby ta w postaci paneli cyfrowych czy też tym podobnych nośników jest bardzo popularna. To prawda i korzysta się z niej w wielu branżach. Jeśli jednak mielibyśmy wymienić te, które stawiają na nią najczęściej, wymienilibyśmy sprzedaż, telekomunikację, żywność, rozrywkę, kulturę, motoryzację, transport, usługi oraz finanse i marketing. W tych branżach po rozwiązania z zakresu OOH sięga się zdecydowanie najczęściej.

Szybki rozwój

Jako że reklama OOH rozwija się dziś bardzo szybko, wielu specjalistów zauważa, że być może już wkrótce wyprze ona nawet reklamę telewizyjną. Tym samym możemy powiedzieć, że outdoor cały czas pozostaje rozwojowy i na pewno najbliższe lata nic pod tym względem nie zmienią. Dlatego też jako przedsiębiorcy na pewno warto się taką formą reklamy zainteresować.

2 Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *